Tampons for Free

Jag blev tipsad om sidan Tampons for Free och ville testa, trots att Tand Röd inte hittat hit än (hoppas hon dröjer! ;) )

Registrerade mig och fick hem ett paket ett tag efteråt.
Och förra veckan kom paket 2.




Varje ask innehåller 8st tamponger, allt är gratis och det enda du behöver göra för att fortsätta få dom månadsvis är att svara på några frågor om månadens reklam på asken.



Det räcker ju kanske inte med 8 tamponger per mens, men hey - gratis är gott! ;)
Så jag passar på att bunkra nu haha

Kommentarer
Postat av: Natteli

Men fy vad fuskigt! Jag fick barn efter dig och min mens kom tillbaka efter typ bara 2-3mån. :/ Men njut så länge du slipper! ;D Har själv precis fått hem paket nr 2 från den sidan också! :) En riktigt bra sida må jag säga!

2011-04-19 @ 16:48:26
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0